Triumph novinky 2012

Triumph Tiger Explorer

Pohání ho řadový tříválec, který z objemu 1215 ccm dává příjemných 137 koní a točivým momentem 121 Nm . Ukazatel váhy by se zastavil na 259 kilogramech. Pneumatiky o rozměrech 110/80-19 a 150/70-17 nazuté na litých kolech naznačují převážně silniční použití motocyklu. Z cestovatelského hlediska potěší především bezúdržbový kloubový hřídel, 20 l nádrž a v základu nastavitelné sedlo v rozmezí 840-860 mm. Na přání lze motocykl dovybavit v rámci příslušenství i nižším sedlem 810 mm. V základní výbavě nechybí nastavitelná kontrola trakce, vypínatelné ABS a na dlouhých štrekách potěší tempomat. O jezdcův komfort se postará rozměrná kapotáž nebo nastavitelná řídítka. Ani za podvozek se nemusí Explorer stydět, přední otočená vidlice Kayaba působí velmi bytelně (46 mm, zdvih 190 mm) a suplovat mu bude zadní monoshock stejného výrobce. Brzdy dodal Nissin, dvojici 305 mm kotoučů na předku obsluhuje standardní čtyřpístek, zadní 282 mm má dvoupístek. http://www.triumphadventure.com

 

Triumph Speed Triple R

Titul R vždy znamená něco lepšího a nejinak je tomu u Speed Tripla. Vyladěná verze dostala kompletní podvozek od Öhlinsu – přední vidlici NIX30 o průměru 43 mm a zadní tlumič TTX36. O možnosti kompletního nastavení asi netřeba mluvit, to je samozřejmostí. Místo sériových litých kol má „eRko“ kola kovaná od německého výrobce PVM. , která jsou o 1,68 kg lehčí. Další novinkou jsou brzdy, u předního kola se usídlili jedny z nejlepších brzdičů, které dnes seženete, radiální Brembo Monobloc (4pístky), díky kterým má motorka o 5% vyšší brzdný výkon v porovnání se základní variantou. Navíc můžou být doplněny systémem ABS jako volitelnou výbavou. Speed Triple R si výkonově nepolepšil, zůstává ve špičce 135 koní, ale díky kompletně přepracované převodovce a změněné mapě vstřikování bude Speed Triple R svižnější.

 

Triumph Bonneville T100 Steve McQueen Edition

Bonneville "Steve McQueen Edition" se bude prodávat pouze v limitované edici 1100 kusů a dle prvních informací se po této sérii jen zapráší. Každý z budoucích majitelů bude mít na úchytech řídítek speciální plaketu s pořadovým číslem a na bočních panelech graficky přenesený podpis McQueena. Na první pohled zaujme matná khaki zelená barva a černé doplňky. V chromované úpravě zůstalo pár dílů, například výfuky. Neuvěřitelné retro na pohled, ale motor je moderní řadový dvouválec se vstřikováním paliva. Z objemu 865 ccm dává 67 koní a 68 Nm.

 

Více fotek sledujte na

nahoru